Doprava a platba
Ceny dopravy a platby
Způsoby doručení
Osobní odběr – ZDARMA
- Z našich rukou do vašich.
- Zásilku si dle domluvy osobně předáme buďto v Praze, nebo v Kladně. Pokud nemáte cestu ani do jednoho z měst, prosíme, upřednostněte jiný způsob dopravy.
- Jakmile v košíku zakliknete variantu Osobní odběr, do 24 hodin se vám telefonicky ozve naše zákaznická linka. Společně určíme konkrétní čas i místo setkání, jaké vám – i nám – nejvíce vyhovuje. Může to být poblíž vaší kanceláře, bytu či na „neutrální půdě“.
- Ve smluvené datum budeme na smluvené lokaci čekat s vaším balíčkem, usměvaví a natěšení, že vám můžeme přispět do šatníku.
Česká pošta Balíkovna – 119 Kč
- Na výdejní místo.
- Zásilka vám bude doručena standardně do 2. pracovního dne na zvolenou pobočku Balíkovny. Aktuálně můžete vybírat z více než 2000 Balíkoven, včetně samoobslužných boxů.
- Jakmile zásilku Balíkovně předáme k přepravě, obdržíte e-mail či SMS se všemi podstatnými informacemi, včetně podacího čísla balíku a sledovacího odkazu.
- V momentě, kdy bude zásilka připravena k vyzvednutí, vás dopravce upozorní SMS, e-mailem nebo prostřednictvím mobilní aplikace. Pro balík si na výdejní místo bez této výzvy nechoďte – může se stát, že ještě nedorazil.
- Při vyzvedávání zásilky stačí sdělit – potažmo zadat – vaše jméno a kód, jaký vám byl zaslán SMS zprávou, e-mailem či skrze mobilní aplikaci.
- Není třeba předkládat doklad totožnosti. Pokud nestíháte, zásilku za vás může převzít i pověřená osoba, které svěříte kód.
- Zásilku můžete uhradit na dobírku s poplatkem 59 Kč, buďto hotově nebo platební kartou – záleží, jestli využíváte Balíkovnu na poště, Balíkovnu mimo poštu či samooblužný box (možnosti dobírkové úhrady si pro jistotu ověřte předem). Platit samozřejmě lze i předem, a to jak bankovním převodem, tak přes Google Pay, Apple Pay či online kartou přímo na našem e-shopu.
- Prosíme, při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu. Zejména pak, zdali není jakkoli narušena fixační páska či výrazně promáčknuta krabička. Pokud ano, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. Máte-li sebemenší pochybnosti stran stavu vaší objednávky, balík ani nepřebírejte a ihned nás kontaktuje na +420 777 764 969. Domluvíme se na dalším postupu.
- Jestliže zásilku převezmete a vady odhalíte teprve zpětně – např., že má poškozený nebo neúplný obsah –, přineste ji nejpozději do dvou pracovních dnů na libovolnou poštu v takové formě, v jaké jste ji obdrželi. Příslušný pracovník situaci posoudí a provede vás reklamačním procesem.
- Prostřednictvím Balíkovny doručujeme pouze do České republiky.
- Zajímá vás víc? Veškeré dodatečné informace najdete zde.
Česká pošta do ruky – 119 Kč
- K vám domů či do práce.
- Zásilka vám bude doručena standardně do 2. pracovního dne, přímo na vámi zadanou adresu. Domů, do kanceláře nebo kamkoli jinam.
- Jakmile zásilku předáme České poště k přepravě, obdržíte e-mail a SMS se všemi důležitými informacemi, včetně podacího čísla a předpokládaného data dodání.
- O cestě zásilky vás Česká pošta bude průběžně informovat skrze SMS zprávy, e-maily či notifikace v mobilní aplikaci.
- Zjistíte-li, že vám termín doručení nevyhovuje, můžete ho jednoduše změnit zde, popř. se domluvit na jiném způsobu převzetí – balík lze nechat třeba i u souseda.
- Není nutné předkládat doklad totožnosti. Co to znamená? Zásilku za vás může převzít i kdokoli jiný, kdo bude zrovna doma.
- Balík lze na dobírku uhradit s poplatkem 59 Kč nejen v hotovosti (v takovém případě si prosím pro jistotu nachystejte přesnou částku), ale i platební kartou. S nulovou přirážkou. Použít lze všechny běžné platební karty vydané v České republice. Platit samozřejmě můžete i předem, buďto bankovním převodem, přes Google Pay, Apple Pay, či online kartou přímo na našem e-shopu.
- Pokud vás kurýr nezastihne, zůstaňte klidná – nedohodnete-li se jinak, zásilku nechá na nejbližší poště a do schránky vhodí dokument s výzvou k vyzvednutí. Dozvíte se i, do kdy nejpozději se na pobočku zastavit.
- Prosíme, při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu. Zejména pak, zdali není jakkoli narušena fixační páska či výrazně promáčknuta krabička. Máte-li sebemenší pochybnosti stran stavu vaší objednávky, balík ani nepřebírejte a ihned nás kontaktuje na +420 777 764 969. Domluvíme se na dalším postupu.
- Jestliže zásilku převezmete a vady odhalíte teprve zpětně – např., že má poškozený nebo neúplný obsah –, přineste ji nejpozději do dvou pracovních dnů na libovolnou poštu v takové formě, v jaké jste ji obdrželi. Příslušný pracovník situaci posoudí a provede vás reklamačním procesem.
- Prostřednictvím České pošty doručujeme pouze do České republiky.
- Zajímá vás víc? Veškeré dodatečné informace najdete zde.
PPL na adresu – 99 Kč
- K vám domů či do práce.
- Zásilka vám bude doručena obvykle během 1–2 pracovních dnů, přímo na vámi zadanou adresu. Domů, do kanceláře nebo kamkoli jinam.
- Svou zásilku můžete sledovat zde, potažmo v mobilní aplikaci. Stačí, když zadáte její podací číslo – to je uvedené v e-mailu či SMS zprávě, jakou obdržíte poté, co balík předáme dopravci.
- V den doručení obdržíte e-mail a SMS zprávu s PIN kódem pro převzetí a konkrétním časovým oknem, během kterého se k vám kurýr dostaví. Pokud vás nezastihne, zůstaňte klidná – balíček na vás bude čekat na nejbližším výdejním místě, o jehož přesné lokaci budete informována.
- Zásilku můžete uhradit až při převzetí, tedy na dobírku s poplatkem 59 Kč, hotově nebo platební kartou – záleží na vybavení konkrétního kurýra. Chcete-li mít jistotu, doporučujeme si připravit přesnou částku v hotovosti. Platit samozřejmě lze i předem, buďto bankovním převodem, přes Google Pay, Apple Pay, či online kartou přímo na našem e-shopu.
- Prosíme, při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu. Zejména pak, zdali není jakkoli narušena fixační páska či výrazně promáčknuta krabička. Máte-li sebemenší pochybnosti stran stavu vaší objednávky, balík ani nepřebírejte a ihned nás kontaktuje na +420 777 764 969. Domluvíme se na dalším postupu.
- Jestliže zásilku převezmete a vady odhalíte teprve zpětně – např., že má poškozený nebo neúplný obsah –, případnou reklamaci lze řešit skrze webový formulář.
- Prostřednictvím PPL doručujeme pouze do České i Slovenské.
- Zajímá vás víc? Veškeré dodatečné informace najdete zde.
Zásilkovna CZ – ZDARMA nad 2000
- Na výdejní místo.
- Standardní dodání proběhne do 2 pracovních dnů.
- Objednané kousky vám budou doručeny na zvolené výdejní místo v síti Zásilkoven. Aktuálně můžete vybírat z více než 10 000 poboček v Česku a přes 3 100 na Slovensku, včetně samoobslužných Z-BOXů.
- Jakmile balík Zásilkovně předáme k přepravě, obdržíte e-mail či SMS se všemi podstatnými informacemi, včetně trasovacího čísla a předpokládaného termínu doručení. Kde se vaše objednávka momentálně nachází, si lze pohodlně ověřit online zde, popř. přímo v aplikaci Packeta.
- V momentě, kdy bude zásilka připravena k vyzvednutí, vás dopravce upozorní SMS zprávou, e-mailem nebo prostřednictvím mobilní aplikace. Pro balík si na výdejní místo bez této výzvy nechoďte – může se stát, že ještě nedorazil.
- Zásilku si lze na tradičním výdejním místě vyzvednout do 7 dnů, lhůtu však můžete na webu i v aplikaci prodloužit o dalších 7 – celkem tedy až na 21 dnů. Z-BOXy úložnou dobu zkracují pouze na 2 kalendářní dny s maximálním prodloužením o 1 den.
- Při vyzvedávání objednávky stačí sdělit – potažmo zadat – kód, jaký vám byl zaslán opět SMS zprávou, e-mailem či skrze mobilní aplikaci. V případě Z-BOXů se nabízí také alternativa rychlého odemknutí vaší zásilky díky Bluetooth spárování s aplikací Packeta.
- Není třeba předkládat doklad totožnosti. Pokud nestíháte, zásilku za vás může převzít i pověřená osoba, které svěříte kód.
- Zásilku můžete uhradit až při převzetí na dobírku s poplatkem 59 Kč, a to hotově, platební kartou, nebo přednostně v aplikaci. Platit samozřejmě lze i předem, buďto bankovním převodem, přes Google Pay, Apple Pay, či online kartou přímo na našem e-shopu.
- Prosíme, při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu. Zejména pak, zdali není jakkoli narušena fixační páska či výrazně promáčknuta krabička. Máte-li sebemenší pochybnosti stran stavu vaší objednávky, balík ani nepřebírejte a ihned nás kontaktuje na +420 777 764 969. Domluvíme se na dalším postupu.
- Jestliže zásilku převezmete a vady odhalíte teprve zpětně – např., že má poškozený nebo neúplný obsah –, případnou reklamaci lze řešit skrze webový formulář.
- Prostřednictvím Zásilkovny doručujeme do České i Slovenské republiky.
- Zajímá vás víc? Veškeré dodatečné informace najdete zde.
DPD na adresu – 99 Kč
- K vám domů či do práce.
- Standardní dodání proběhne do 2 pracovních dnů.
- Zásilku vám bude doručena prostřednictvím kurýrní společnosti DPD na vámi zadanou adresu. Domů, do kanceláře nebo kamkoli jinam.
- V den doručení obdržíte e-mail a SMS zprávu s konkrétním časovým oknem, během kterého se k vám kurýr dostaví. Pokud vás nezastihne, zůstaňte klidná – následující den to zkusí znovu. Jestliže se minete i tehdy, balíček po dobu 7 dní zanechá na vybraném depu, o jehož přesné lokaci budete informována.
- Při využití DPD je nutné poskytnout telefonní číslo.
- Svou zásilku můžete sledovat zde. Stačí, když zadáte její podací číslo – to je uvedené v e-mailu či SMS zprávě, jakou obdržíte poté, co balík předáme dopravci.
- Společnost DPD nabízí možnost uhradit balík na dobírku s poplatkem 59 Kč nejen v hotovosti (v takovém případě si prosím pro jistotu nachystejte přesnou částku), ale i platební kartou. Použít lze všechny běžné platební karty vydané v České republice.
- Prosíme, při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu. Zejména pak, zdali není jakkoli narušena fixační páska či výrazně promáčknuta krabička. Máte-li sebemenší pochybnosti stran stavu vaší objednávky, balík ani nepřebírejte a ihned nás kontaktuje na +420 777 764 969. Domluvíme se na dalším postupu.
- Jestliže zásilku převezmete a teprve pak odhalíte vady – např., že má poškozený nebo neúplný obsah –, řiďte se pokyny specifikovanými zde.
- Prostřednictvím DPD doručujeme pouze do České republiky.
- Zajímá vás víc? Veškeré dodatečné informace najdete zde.
PPL výdejní místo – 99 Kč
- Na výdejní místo.
- Zásilka vám bude doručena standardně do 1–2 pracovních dnů na vámi zvolené výdejní místo PPL. Buď do některého z více než 4 200 ParcelShopů, rozmístěných po celé České republice, nebo do samoobslužného ParcelBoxu, kam máte přístup 24/7.
- Jakmile balíček PPL předáme, obdržíte e-mail nebo SMS zprávu s podrobnými informacemi o doručení, včetně podacího čísla a sledovacího odkazu.
- V momentě, kdy bude zásilka připravena k vyzvednutí, vás dopravce upozorní SMS zprávou, e-mailem nebo prostřednictvím mobilní aplikace. Pro balík si na výdejní místo bez této výzvy nechoďte – může se stát, že ještě nedorazil.
- Zásilku si v Parcelshopu můžete vyzvednout nejpozději do 7 dnů. Parcelboxy úložnou dobu zkracují pouze na 3 kalendářní dny.
- Při vyzvedávání objednávky stačí sdělit – potažmo zadat – kód, jaký vám byl zaslán SMS zprávou, e-mailem či skrze mobilní aplikaci.
- Není třeba předkládat doklad totožnosti. Pokud nestíháte, zásilku za vás může převzít i pověřená osoba, které svěříte kód.
- Zásilku lze uhradit při převzetí čili na dobírku s poplatkem 59 Kč, a to hotově nebo kartou dle vybavení konkrétního výdejního místa či boxu. Pro jistotu doporučujeme připravit si i hotovost. Samozřejmě můžete platit také předem, např. online kartou, bankovním převodem nebo přes Google Pay a Apple Pay přímo na našem e-shopu.
- Prosíme, při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu. Zejména pak, zdali není jakkoli narušena fixační páska či výrazně promáčknuta krabička. Máte-li sebemenší pochybnosti stran stavu vaší objednávky, balík ani nepřebírejte a ihned nás kontaktuje na +420 777 764 969. Domluvíme se na dalším postupu.
- Jestliže zásilku převezmete a teprve pak odhalíte vady – např., že má poškozený nebo neúplný obsah –, případnou reklamaci lze řešit skrze webový formulář.
- Prostřednictvím PPL doručujeme pouze do České republiky.
- Zajímá vás víc? Veškeré dodatečné informace najdete zde.
Možnosti plateb
Apple Pay
Rychlý a bezpečný způsob platby pro uživatelky Apple zařízení. Pokud máte svou kartu uloženou v aplikaci Wallet, nemusíte při nákupu vyplňovat žádné platební údaje – vše vyřešíte pohodlně několika kliky.
Jak to funguje?
- V košíku zvolte možnost Apple Pay.
- Systém vás vyzve k potvrzení platby – buď pomocí otisku prstu, rozpoznání obličeje nebo zadání kódu na vašem zařízení.
- A je to! Platba proběhne během pár vteřin.
Bezpečnost především: Apple Pay používá jednorázové zabezpečené kódy, nikoli údaje z fyzické karty. Transakce jsou šifrované a chráněné vaším iPhonem, iPadem nebo Macem.
Google Pay
Moderní způsob platby, díky němuž nemusíte pokaždé vyplňovat údaje z karty. Pokud máte svou kartu uloženou v Google účtu nebo v aplikaci Google Pay, celý proces se stává otázkou pár kliknutí.
Jak to funguje?
- V košíku zvolte možnost Google Pay.
- Systém vás vyzve k potvrzení platby – otiskem prstu, rozpoznáním obličeje nebo zadáním PIN kódu.
- Hotovo! Platba proběhne během několika vteřin.
Bezpečnost především: Při platbě přes Google Pay se nikdy neodesílají údaje z vaší karty – vše je šifrované a chráněné vaším zařízením.
Online platba kartou
Pohodlný, bezpečný a okamžitý způsob, jak zaplatit svou objednávku přímo na našem webu. Při jeho výběru budete z košíku přesměrována na zabezpečenou platební bránu Shoptet Pay, kde zadáte trojici údajů ze své karty:
- číslo karty
- datum platnosti
- CVC kód (tříciferný kód na zadní straně karty)
Aby banka transakci potvrdila, může vyžadovat ověření přes 3D Secure, tedy např. pomocí SMS kódu či autorizace v mobilní bankovní aplikaci.
Vaše údaje jsou v bezpečí: Platba probíhá přes certifikovanou platební bránu – co to znamená? My k informacím z karty nikdy nemáme přístup. Zaznamenáme pouze, že jste objednávku uhradila, a pustíme se do balení!
Převodem, QR platba
Při platbě převodem posíláte peníze ze svého bankovního účtu přímo na ten náš. Jakmile objednávku dokončíte, zobrazí se vám QR kód i s platebními údaji, přičemž obojí vám pošleme ještě e-mailem:
- číslo účtu / IBAN
- variabilní symbol (pro správné spárování platby)
- částka k úhradě
Jak to funguje?
- Přihlásíte se do svého internetového bankovnictví.
- Zadáte údaje z potvrzení objednávky, popř. naskenujete QR kód.
- Odešlete příslušnou částku.
Hotovo! Mějte na paměti, že u převodu mezi různými bankami může vyhotovení platby trvat 1–2 pracovní dny. Hned, co úhradu obdržíme, začneme vaši objednávku balit.
Dobírkou – 59 Kč
Pokud zvolíte platbu na dobírku, svou objednávku uhradíte až ve chvíli, kdy vám ji doručí kurýr nebo si ji převezmete na výdejním místě.
Jak to funguje?
- V košíku vyberte možnost Platba na dobírku.
- Objednávku odešleme na vaši adresu nebo výdejní místo.
- Při převzetí uhradíte hodnotu objednávky spolu s poplatkem ve výši 59 korun – buďto hotově, nebo kartou (dle možností dopravce).
Pozor! Někteří dopravci nemusí umožňovat platbu kartou u všech zásilek, proto doporučujeme připravit si i hotovost – pro jistotu.